Wednesday, June 17, 2009

~ LaWaTaN Ke PaRliMen ~

Assalamualaikum..

Rasanya dah lama sgt2 aku tak menulis dan mengupdat
e blog aku ni. Skrg ni aku agak bz. Kat opis dah byk keje. Kalo blik umah pun kdg2 mls giler nk online mgkin sbb dh bosan kot nk ngadap laptop hari2 tp...aku tetap akan update blog aku walaupun tak sekerap dulu hehehe.. Semalam aku dan budak2 opis telah mengadakan lawatan ke Parlimen utk hjd pemerhati sewaktu sesi berbahas. Kami sume agak excited jgk sbb sblm ni tgk dalam tv je ni leh tgk real. Tp semalam kami agak bertuah gak la ms ngah makan Menteri KPDNKK Dato' Ismail Sabri dapat meluang kan masa dan duduk semeja ngn kitaorg. Uihh..terkezut gak la dia sudi duduk dan berborak ngn kami sume. Masing2 control giler maklum la makan semeja ngn menteri la katakan hehe. Tp kitaorg tak de bergambar ngn Beliau sbb dalam tu tak leh wat msuk camera. Tp gambar kat luar parlimen tetap ada.
Hai Min ko tgk ape tu?? ada cicak ke dalam bas tu??..ooo..lupa ko malu ek hehehe..

Ni ms dalam bas sebelum ke Parlimen. Tgk la tu sempat lg posing

Alahai Shima awat terliuk lintuk tu??

Adeihh sakit pinggang..
Sebelum samapi kita kna taouchup dulu tau.

Hah..Tu dia..bakal2 PTD kita segak bergaya gitu.


Fiza kontrol macho yang tak berapa nk macho.

Bergambar ramai2 kat dpn pintu nk masuk ke dewan parlimen.

Uihh korang dah ada gaya

Ok kak posing jgn tak posing

Kat tepi jalan pun boleh posing gaks


Tgk tu panas pun bergambar gak..


Hazarul tu nk terbang ke?

Gadis2 jelita bersama sorg jejaka idaman malaya. Hehehe idaman ke wei??

No comments:

Post a Comment

~Lets Talk~