Monday, October 19, 2009

`YaNg tErLeWaTkAn~

~:: SeKiaN LaMa Ku MeNyePi::~


Salam Buat sume kengkwan yang rajin ataupun yang tak rajin buka blog ni..sebelum tu nk minta maaf banyak2 kat korang sbb dah lama sgt2 tak update blog ni. Maklumlah bila dah banyak keje + MALAS mang tak de masa langsung nk jenguk blog ni. Mang dah lama sgt rasanya tak update blog ni.. Huhuuhu msti korg tertanya2 ape aktiviti aku skrg kan. Hmmm..Panjang cheter nye..Aku skrg dah tak duk putrajaya sbb dah pindah kat Mentakab.

Mesti ada yang tertanya2 nape ek Abby pindah Mentakab? Dapat keje baru ke?? Keje ape kat sana? Aku dah tau dah msti tu persoalan yg terlintas kat pkran korg kan kan hehe.. K la aku skrg bergelar GSTT (Guru Sandaran Tidak Terlatih) Di SK Bandar Mentakab,Pahang. Kat sini aku mengajar Pendidikan Khas. Aku start mengajar pada 3/8/09 dah lama kan? hampir 3 bulan aku kat sini.Seronok rupanya ngajar anak2 istimewa ni. Ni la kerjaya yang aku impikan selama ni. Ramai org ckp jd cikgu pendikan khas penat, tak best tp bg aku seronok jer. Tp menjadi cikgu Pendidikan Khas memerlukan tahap kesabaran yang tinggi. Korg kna pandai ambik hati diaorg. Yela diaorg tak mcm kita. Kita kna fahami masalah diaorg dan karektor diaorg. Apapun aku bersyukur di tptkan di sekolah ni. segala kemudahan lengkap, cikgu2 dan PPM (Pembantu Pengurusan Murid) sume baik2 dan sudi memberi tunjuk ajar kat org baru macam aku ni.

No comments:

Post a Comment

~Lets Talk~