Thursday, May 21, 2009

~ Kisahku Hari Ini -Bila diri di uji ~

Salam..Hai sume. hmm arini aku rasa tak de pe sgt yang menarik utk diperakatakan. Sbb arini aku mcm hari2 biasa je. Cuma topik aku arini, aku nk tanya korang, apa perasaan korang bila korang di uji oleh pakwe dgn sms tp guna no phone lain??? Hmmm tu la yang terkena kat aku semalam.Eii bengangnya aku rasa tau. Dah la dia uji aku pastu siap gelakkan aku sbb berjaya permainkan aku dalam tpn. Geram btl la. Nasib la aku jenis lurus tak pandai nk tipu. Nasib aku ngaku aku dah ada pakwe kalo x mampus aku. Tp satu je persoalan nya.. Nape sampai mcm tu dia uji aku??? dia masih tak caya kan aku ke? Sampai hati dia kan. Geramnya aku sampai menangis sakan aku smlm. Padan muka aku bengkak mata aku gi keje td. Sume org tnya nape mata bengkak. Dia la punya pasal. Nasib la ko mintak maaf cepat2 ngn aku smlm. Tau pun takut aku mengamuk hehehe (sebenarnya saje je nangis nk meraih simpati. tp nk marah pun ada) Tp nasib la aku ni penyabar orgnya. Kalo tak..dah lama aku angkat kaki huhuhu. Ni gambar aku kat opis pg td. Mang bengkak sgt mata aku tu.


No comments:

Post a Comment

~Lets Talk~