Saturday, May 16, 2009

~ Lepak2 kat umah je ~

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bestnya cuti2 mcm ni duk rileks kat umah..yela minggu lepas dua hari berturut2 keje ari minggu. So arini aku nk balas dendam nk rileks sepuas2nya kat umah.. ari ni aktiviti aku pagi2 bgn tido basuh kain. Penat ma basuh kain ngn tgn. 1 minggu tak basuh penuh 1 bakul huhuhu... dah abis basuh best lerrr..leh rilek hehehe.. Abis basuh kain makan pastu kemas umah. Hmm ni la rutin harian aku di hari cuti. tengah2 duk sj sje ni tak tau nk wat pe. korang nk tgk tak pemandangan kat luar bilik aku??

View From My Room
--------------------------------

Dari bilik aku nampak bus stop..nampak petronas.

Nampak kete2 org yg banyak.Kete sendiri xde lg

Dari bilik aku nampak sekolah rendah presint 9. Aku duk umah bwh so..tak npk view keseluruhan.

View In My Room
-----------------------------

Tempat beraduku hehehe...Tu teddy bear kesyangan aku. dah lama dia teman aku since thn 2003.Cian dier dah comot sbb aku mls nk basuh huhuhu..

Sudut yg aku tempatkan almari bjuku dan tempat mengantung beg aku. kat sebelah almari tu tpt make up setiap hari.

Tu TV aku. Sambil2 baring leh tgk tv. Tv tu aku angkut dr kampung ms zaman belajar dulu.

S0aLaN C3PuC3MaS T3nTaNg Bilik SaYa
-----------------------------------------------------------------------------

1. Q: Kenapa saya suka bilik saya?
A: Sebab bilik saya besttttt...

2. Q: Kenapa bilik saya best?
A: Bilik saya best sbb besar dan duduk sorang2, tenang dan mendamaikan.

3. Q: Kenapa kadang2 saya tak suka bilik saya?
A: Kadang2 tak suka sbb bilik saya panas dan kadang2 ada nyamuk. Tak suka nyamuk.

4. Q: Adakah saya selalu tido bilik saya?
A: Tak selalu sebab saya takut tido sorang2. Setiap malam saya tido bilik kwn saya -Bella.

No comments:

Post a Comment

~Lets Talk~